Paradise Group wprowadzi jesienią "odważniejszą" od Ermenegildo Zegna submarkę Z-Zegna
Spółka Paradise Group wprowadzi jesienią nową linię produktową pod nazwą Z-Zegna, która będzie submarką linii Ermenegildo Zegna. "W odróżnieniu od...
Spółka Paradise Group wprowadzi jesienią nową linię produktową pod nazwą Z-Zegna, która będzie submarką linii Ermenegildo Zegna. "W odróżnieniu od produktów Ermenegildo Zegna ubrania marki Z-Zegna będą odważniejsze, jeśli chodzi o projekty" - zapowiada Łukasz Mozgała, PR & marketing manager w Paradise Group. Ubrania Ermenegildo Zegna są przeznaczone dla osób w wieku 35-55 lat, natomiast odbiorcami linii Z-Zegna mają być ludzie w wieku 30-40 lat. Mają to być klienci, którzy w ubraniu służbowym mogą sobie pozwolić na mniej standardowe projekty odzieżowe. Jak mówi szef marketingu Paradise Group, marka będzie promowana zarówno poprzez kampanię reklamową, jak i za pomocą eventów - firma jest w trakcie opracowywania szczegółów tych działań (wszystkie przygotowuje całkowicie we własnym zakresie). Paradise Group jest także przedstawicielem męskich marek Hugo Boss i Kenzo oraz marek kobiecych Leconte i Escada. (PU)