Motywy seksualne w marketingu dwóch brytyjskich producentów wódki
The Portman Group, organizacja zrzeszająca producentów alkoholu, krytykuje dwóch wytwórców wódki za użycie w celach marketingowych motywów seksualnych. Chodzi m.in....
The Portman Group, organizacja zrzeszająca producentów alkoholu, krytykuje dwóch wytwórców wódki za użycie w celach marketingowych motywów seksualnych. Chodzi m.in. o markę Shotz firmy Spencers Drinks, która odmianom smakowym wódki nadała nazwy Bolw Job, Foreplay i Sex on the Breach. Drugim krytykowanym producentem jest The Magic Bru Company, której wódka V ma na butelce napis "Sex". Spencers Drinks zgodziło się z zarzutami The Portman Group, natomiast The Magic Bru Company nie udzieliło jeszcze odpowiedzi. The Portman Group jest organizacją producentów alkoholu, której zadaniem jest pilnowanie przyjętych przez branżę samoregulacji dotyczących marketingu produktów. ("BrandRepublic")