Amercom wprowadza na rynek Vodkę Sport, wsparciem nietypowy BTL

Firma Amercom z Poznania wprowadziła na rynek alkoholowy nowy produkt o nazwie Vodka Sport. Ma to być wódka ze średniej...

Firma Amercom z Poznania wprowadziła na rynek alkoholowy nowy produkt o nazwie Vodka Sport. Ma to być wódka ze średniej półki, konkurować ma m.in. z Bolsem. Producent zastosował przy okazji launchu nietypowe pomysły promocyjne. Na opakowaniu produktu umieszczono tzw. topper - nasadkę na nakrętkę, która pulsuje czerwonym światłem i wyróżnia produkt na półce sklepowej. Ponadto przewidziano działania BTL w punktach sprzedaży oraz konkurs dla konsumentów na najlepszy drink z użyciem Vodki Sport, którego zasady umieszczone zostały na stronie internetowej. Akcja przygotowana została siłami własnymi producenta. (MM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.