House sponsorem nocnego programu muzycznego w Polsacie
Artman SA, producent odzieży marki House, został sponsorem programu "House Night", który od dziś będzie emitowany w Polsacie. Jak zapowiada...
Artman SA, producent odzieży marki House, został sponsorem programu "House Night", który od dziś będzie emitowany w Polsacie. Jak zapowiada Renata Stanasiuk, dyrektor marketingu spółki, na "House Night" złożą się teledyski, relacje z koncertów, "sety" didżejskie na żywo, konkursy, wywiady z didżejami, zapowiedzi imprez klubowych i lista przebojów. Pojawiać się w nim będą także relacje z organizowanego przez Artman cyklu imprez muzycznych - Polskiej Trasy Klubowej. Program House Night emitowany będzie w Polsacie do końca czerwca, w każdy czwartek, przez cztery godziny - od 24:00 do 4:00. Prowadzić go będzie modelka Anna Jasińska. Powtórki nadawane będą w okresie kwiecień-czerwiec w Polsacie 2 i lipiec-sierpień w Polsacie. Stanasiuk nie ujawnia, ile Artman zapłacił za sponsoring programu. Promocją programu zajmie się Polsat - kampania obejmie prasę lifestyle'ową (m.in. "Aktivist"), internet (serwisy www.cluber.pl i www.clubbing.waw.pl) oraz zwiastuny programu na antenie Polsatu. "Liczymy, że mimo późnej pory nadawania program skupi wokół siebie wielu widzów, ponieważ nie każdy posiada sieć kablową czy antenę satelitarną, a jest to pierwszy tego typu program w telewizji ogólnopolskiej" - mówi Renata Stanasiuk. Sponsoring programu jest jednym z elementów strategii Artmana zakładającej intensyfikowanie w tym roku działań marketingowych wspierających markę House. W marcu firma rozpoczęła kampanię prasową i BTL-ową wspierającą wprowadzenie na rynek nowej kolekcji ubrań (pisaliśmy o tych planach w DS "MMP" z dnia 25 lutego). Kampania prasowa potrwa do czerwca br. i obejmie m.in. tytuły: "Twój Styl Trendy", "Twój Styl Look", "Aktivist", "Aktivist Exclusiv", "Cafe", "Fluid", "Cosmopolitan", "Elle", "Marie Claire", "Laif" i "Dzień dobry - Kill Bill" (specjalne wydanie gazety poświęcone II części filmu "Kill Bill"). W ramach działań BTL przygotowane zostały m.in. katalogi wizerunkowe, plakaty wielkoformatowe i gadżety, m.in. pocztówki, naklejki trójwymiarowe, torby reklamowe itp. Kampanii towarzyszą dodatkowo działania w internecie, w ramach których firma m.in. uruchomiła zupełnie nową witrynę www. Przygotowaniem kampanii zajął się butik kreatywny Mama Studio i freelancer Zuzanna Krajewska, zakup prasy dokonany został siłami własnymi firmy (przy większych kampaniach firma współpracuje z domem mediowym MediaCom Warszawa). Artman istnieje na rynku odzieżowym od 1991 r. W 1997 r. firma stworzyła własną markę - House of Colours, która rok temu została zmieniona na House. W 2002 r. firma miała 65 mln zł przychodów i 2,8 mln zł zysku netto. Artman planuje na najbliższe tygodnie przeprowadzenie publicznej emisji akcji i wejście na GPW. (MG)