Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services i PR

Holding reklamowy Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services. W tym kierownictwo grupy upatruje możliwości zwiększania zysków. Publicis Groupe jest...

Holding reklamowy Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services. W tym kierownictwo grupy upatruje możliwości zwiększania zysków. Publicis Groupe jest m.in. właścicielem agencji sieciowych Saatchi & Saatchi i Leo Burnett. To między innymi w tych agencjach ma być rozwijana aktywność związana z marketing services. Kierownictwo firmy chce też m.in rozwijać aktywność dwóch mniejszych agencji - nowojorskiej Manning Selvage & Lee oraz paryskiej Publicis Consultants. W przeciwieństwie do swoich konkurentów - sieci WPP Group, Omnicom i Interpublic Group of Cos. - Publicis ma słabo rozwinięte usługi public relations. Kierownictwo Publicis chce to teraz zmienić. Oświadczyło, że przymierza się do przejęcia kilku agencji PR. WPP jest właścicielem agencji public relations Hill & Knowlton i Ogilvy PR. Omnicom ma Fleishman-Hillard i Ketchum, a Interpublic Group of Cos. - Weber Shandwick. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.