Samochód po raz pierwszy trafił na citylighty

Koncerny Clear Channel Poland i AMS po raz pierwszy pozyskały klienta z branży motoryzacyjnej - spółkę Renault Polska - na...

Koncerny Clear Channel Poland i AMS po raz pierwszy pozyskały klienta z branży motoryzacyjnej - spółkę Renault Polska - na należące do nich citylighty. Oznacza to, że reklama samochodu po raz pierwszy w Polsce trafia na nośnik, który mają w swojej ofercie 3 firmy reklamy zewnętrznej: AMS (10 197 tablic), Clear Channel Poland (6423 tablice) i Stroer Out of Home Media (249 tablic). Kampania Renault Clio Extreme będzie miała miejsce przez cały kwiecień w 19 największych polskich miastach na należących do Clear Channel Poland citylightach o formacie 1,2x1,8 m oraz na wiatach przystankowych firmy AMS. Renault użył w akcji 800 citylightów - w 80 proc. były to nośniki Clear Channel Poland. O planach i założeniach całości kampanii Renault Clio Extreme, która toczy się w telewizji, prasie codziennej, magazynach, na outdoorze i w internecie, szerzej pisaliśmy w DS "MMP" 26 marca br. "Wybór citylightów jest dla producenta samochodów nowatorskim ruchem na polskim rynku reklamy zewnętrznej. W wysoko rozwiniętych krajach Europy ten rodzaj nośników outdoorowych producenci samochodów wykorzystują wyjątkowo chętnie" - mówi Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel Poland. W zakresie strategii i kreacji Renault Polska współpracuje z agencją reklamową Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska. (PU)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.