BTL Design stanie się wkrótce Proximity

Jacek Stalewski, dyr. generalny NoS/BBDO, przewiduje, że latem tego roku rozpoczną się przygotowania zmierzające do wydzielania BTL Design, komórki zajmującej...

Jacek Stalewski, dyr. generalny NoS/BBDO, przewiduje, że latem tego roku rozpoczną się przygotowania zmierzające do wydzielania BTL Design, komórki zajmującej się BTL-em, w osobną spółkę, która będzie nazywać się Proximity (tak nazywa się sieciowa firma marketing services). Ostatnio powiększono BTL Design o nowe osoby: Małgorzata Garbarska została art directorem, ostatnio pracowała na stanowisku projektanta w Studiu DN Design Group; art directorem został też Adam Kojło, poprzednio pracujący na tym samym stanowisku w Scholz & Friends' Filip Kondrak jest junior copywriterem - to jego pierwszy kontakt z reklamą; Agnieszka Przerwa została copywriterem, wcześniej współpracowała z kilkoma agencjami, w tym z NoS/BBDO, jako copywriter lub art director. "Szukamy osób, które zajmują się BTL-em, lubią to robić i nie jest to dla nich tylko przystanek w drodze do ATL-u" - powiedział Stalewski. Teraz BTL Design zatrudnia 12 osób. Kluczowe, jeśli chodzi o przyszłość BTL Design, jest teraz znalezienie menedżera, który zarządzałby samodzielną strukturą. Fiskalnie rejestracja spółki nastąpi w 2005 r. Na razie BTL Design pracuje tylko na rzecz klientów NoS/BBDO - 85 proc. obrotów tego departamentu jest generowanych przez 4 klientów: GE Capital Bank, Telekomunikację Polską SA, Masterfoods i DaimlerChrysler Automotive Polska. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.