PBO finalizuje prace nad projektem badawczym sieci citylight poster

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA i Clear Channel Poland, uzgodniła...

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA i Clear Channel Poland, uzgodniła merytoryczny zakres kontraktu, jaki ma zostać podpisany z firmą badawczą SMG/KRC Millward Brown Co. Przedmiotem umowy ma być pomiar efektywności sieci nośników typu citylight poster (clp). Obecnie dyskutowana jest strona finansowa porozumienia oraz szczegóły dotyczące realizacji i prezentacji wyników badań. "Przyjęta metodologia pomiarów zapewni porównywalność wyników dotychczas przeprowadzonych analiz efektywności billboardów i backlite'ów z planowanymi badaniami clp. Pomiary tych ostatnich są pod pewnymi względami łatwiejsze, choćby ze względu na fakt, że ich lokalizacje są w dużej mierze zestandaryzowane" - mówi Waldemar Kruk, prezes zarządu PBO. Do podpisania umowy z SMG/KRC Millward Brown Co. dojdzie najprawdopodobniej jeszcze w kwietniu br. Metoda pomiarów nośników clp powstała jeszcze w czasie funkcjonowania spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej, której spadkobierczynią jest PBO. Ogółem do AMS SA i Clear Channel Poland należy obecnie największa sieć clp, która liczy ponad 16 tys. powierzchni ekspozycyjnych (źródło: raport ilościowy Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej). (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.