Fuzja AMS SA i Mercurius Int na razie została zawieszona
Zapowiadana na połowę lutego br. fuzja dwóch największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce, AMS SA i Mercurius Int., nie doszła...
Zapowiadana na połowę lutego br. fuzja dwóch największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce, AMS SA i Mercurius Int., nie doszła do skutku. Jak informuje Wojciech Gala, prezes zarządu Mercurius Int., sfinalizowanie rozmów na ten temat nastąpi prawdopodobnie na przełomie marca i kwietnia br. Połączenie obu firm ma nastąpić w formie fuzji przejemczej, a więc zgodnie z przepisami kodeksu handlowego firma Mercurius Int. zostanie wykreślona z rejestru handlowego spółek. Pomimo że pod względem formalnoprawnym firma przestanie istnieć, Gala utrzymuje, że będzie ona kontynuować działalność pod dotychczasową nazwą w ramach grupy medialnej tworzonej przez AMS (należą do niej obecnie, obok AMS, firmy Adpol i Akcent). (JP)