Rosyjski potentat kosmetyczny podaruje majątek za nazwę firmy

Uralskie Samozwiety (co znaczy Szmaragdy Uralu) - rosyjski potentat kosmetyczny - znalazł niecodzienny sposób na zmianę i promocję swojego brand...

Uralskie Samozwiety (co znaczy Szmaragdy Uralu) - rosyjski potentat kosmetyczny - znalazł niecodzienny sposób na zmianę i promocję swojego brand identity. Firma oferuje 22,5 tys. USD nagrody w konkursie dla konsumentów na najlepszą nową nazwę. Konkurs wspiera promocja w tv i prasie. Organizacją przedsięwzięcia zajmuje się moskiewska agencja R.I.M. Uralskie Samozwiety powstały w 1943 r. Miesięczne obroty firmy wynoszą 5 - 6 mln USD

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.