Imperial Tobacco Polska poszerza markę Paramount

Imperial Tobacco Polska, producent wyrobów tytoniowych, wprowadza na rynek zestaw produktów marki Paramount do własnoręcznego przygotowania papierosów. Tytoń Paramount jest...

Imperial Tobacco Polska, producent wyrobów tytoniowych, wprowadza na rynek zestaw produktów marki Paramount do własnoręcznego przygotowania papierosów. Tytoń Paramount jest pierwszym takim produktem będącym poszerzeniem marki papierosów. Działania BTL dla nowego produktu poprowadzi agencja reklamowa Soul and Mind. Obejmą przygotowanie przez agencję materiałów POS, takich jak ekspozytory sklepowe oraz prezentery dla przedstawicieli handlowych. - W chwili obecnej są to jedyne działania, jakie planuje Imperial Tobacco Polska w związku z wprowadzeniem nowego produktu - mówi Małgorzata Sowińska, junior consultant Q&A Consulting, agencji PR obsługującej Soul and Mind. Papierosy Paramount dostępne są na polskim rynku od grudnia 2005 roku. Obecnie dostępne są w czterech wariantach: Gold, Red, Silver i Menthol w cenie 4,80 zł. Ich udział w rynku wynosi 1,8 proc. Celem wprowadzenia tytoniu tej samej marki jest poszerzenie jej grupy docelowej w związku z dynamicznym wzrostem jego sprzedaży w Polsce. Imperial Tobacco w swoim portfolio posiada już marki tytoniu do ręcznego sporządzania papierosów, m.in. markę Drum oraz tytoń fajkowy Amphora. Nowy zestaw produktów, w skład którego wchodzą tytoń, tubki papierosowe oraz maszynka do sporządzania papierosów, pojawi się na rynku na przełomie września i października br. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.