Annex sprzedaje cygara Swedish Match

Koncern tytoniowy Swedish Match planuje sprzedać w br. 10 milionów cygar w Polsce. Ryszard Michajłow, dyrektor marketingu firmy Annex (wyłacznego...

Koncern tytoniowy Swedish Match planuje sprzedać w br. 10 milionów cygar w Polsce. Ryszard Michajłow, dyrektor marketingu firmy Annex (wyłacznego przedstawiciela SM i dystrybutora zapalniczek marki Cricket), powiedział, że głównym zadaniem firmy w tym roku jest oswojenie klientów z nowym produktem i rozwój dystrybucji. Jednocześnie prowadzone będą niewielkie kampanie reklamowe - pierwsza, przygotowana przez dział marketingu jest już obecna w miesięcznikach VIP, Hustler i Koneser. Annex poszukuje agencji reklamowej, nie ma jednak oficjalnego przetargu. Michajłow przygląda się pomysłom na najbardziej efektywne wykorzystanie niewielkiego budżetu na ten rok (jak na firmę tytoniową, w porównaniu z marketingiem zapalniczek, budżet ten jest "gigantyczny"). Michajłow skłonny jest przeznaczyć ten budżet raczej na lokalne działania, niż wykupienie np. 600 bilboardów w całej Polsce. Ma oryginalny pomysł na bezpłatne degustacje - chce otwierać trafiki z palarniami, gdzie klienci w odpowiedniej atmosferze będą mogli spróbować drogich cygar bez konieczności dokonywania zakupu. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.