Claritas Polska rozsyła kwestionariusze
Jeszcze w bm. Claritas rozpocznie rozsyłanie "Ogólnopolskiego kwestionariusza produktów i usług". Kwestionariusz trafi za pośrednictwem poczty do ponad 8 mln...
Jeszcze w bm. Claritas rozpocznie rozsyłanie "Ogólnopolskiego kwestionariusza produktów i usług". Kwestionariusz trafi za pośrednictwem poczty do ponad 8 mln gospodarstw domowych. Zawiera on pytania o sposoby spędzania wolnego czasu, miejsce dokonywania zakupów, wybierane produkty (marki), posiadanie samochodu, sprzętu AGD i RTV, konto w banku, ubezpieczenie oraz dochody, warunki mieszkaniowe, zawód itp. Claritas prosi, aby kwestionariusz wypełniała osoba, która najczęściej robi zakupy w rodzinie, w paru przypadkach proszona jest także o podanie danych o partnerze. Na końcu są miejsca na podpis osoby wypełniającej i partnera oraz zgoda na wykorzystywanie i przetwarzanie danych do celów marketingowych (np. przekazywanie danych innym firmom). W ubiegłym roku firma przeprowadziła próbną akcję rozsyłania kwestionariusza pt. "Ogólnopolskie badanie konsumenckie". Po interwencji firm badawczych zmieniono tytuł ankiety. (JS)