Czyści, dezynfekuje, ładnie pachnie -trzy w jednym, czyli BREF

Henkel wprowadził na polski rynek nową markę środków czystości -BREF. Marka obejmuje trzy segmenty: BREF Universal -płyn do mycia wszelkich...

Henkel wprowadził na polski rynek nową markę środków czystości -BREF. Marka obejmuje trzy segmenty: BREF Universal -płyn do mycia wszelkich powierzchni domowych dających się zmywać; żel do czyszczenia urządzeń sanitarnych i żel do WC. Żele występują w trzech wariantach zapachowych. BREF wchodzi z agresywną polityką cenową i intensywną kampanią przygotowaną przez agencję Hager. Promocja potrwa 4 -5 miesięcy. Spoty TV będą emitowane w TVN, Naszej TV, RTL7 i Polsacie. Do małych sklepów i supermarketów już trafiają materiały reklamowe, pomagające wyeksponować tę nowość. Innowacyjność nowej marki Henkla polega na połączeniu zdolności czyszczenia z dezynfekcją bez użycia w recepturze żrącego chloru. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.