Lektury po godzinach

Podręcznik jest adresowany do decydentów w firmach i studentów marketingu. To ogromna grupa docelowa i z pewnością nie wszyscy w...

Podręcznik jest adresowany do decydentów w firmach i studentów marketingu. To ogromna grupa docelowa i z pewnością nie wszyscy w jednakowym stopniu zainteresowani są hasłami z dziedziny PR, reklamy, akwizycji, promocji sprzedaży i merchandisingu. Jednak początkujący marketingowiec znajdzie tu coś dla siebie. W leksykonie jest 166 haseł ułożonych alfabetycznie. Pozycja z pewnością zainteresuje początkujących marketingowców, którzy znajdą w niej przystępnie podane definicje, tabelki i jasny układ graficzny.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.