Grey

Grey przygotował dwie kampanie dla Best Foods Polska (nowa nazwa CPC Amino). Dla Fixów (do panierowania i do potraw chińskich),...

Grey przygotował dwie kampanie dla Best Foods Polska (nowa nazwa CPC Amino). Dla Fixów (do panierowania i do potraw chińskich), której celem jest zaprezentowanie korzyści wynikających z używania Fixów i poinformowane o nowym wariancie - Fiksie do panierowania. Kampania potrwa od stycznia do końca lutego. Media: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, RTL7 oraz prasa handlowa. Druga kampania ma na celu poinformowanie o nowej ofercie Knorra (Gorący Kubek Extra). Czas trwania: styczeń-luty. Media: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, RTL7, Nasza TV, RMF FM i 17 stacji regionalnych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.