Biały
GSK po raz pierwszy na polskim rynku sięga w reklamach swoich produktów po znaną postać. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) ruszyło...
GSK po raz pierwszy na polskim rynku sięga w reklamach swoich produktów po znaną postać.
GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) ruszyło z kampanią reklamową wspierającą markę past do zębów Sensodyne Whitening. Marketer po raz pierwszy zdecydował się na wsparcie brandu na polskim rynku wizerunkiem celebrity. Do reklam zaangażowano piosenkarkę Natalię Kukulską. - To powszechnie znana, piękna i utalentowana kobieta, która podoba się naszym klientom z grupy celowej - mówi Małgorzata Michałków, head of regulatory & medical affairs w GSK.
Przypomnijmy, że od kilku miesięcy konkurencyjna marka Blend-a-med 3D White Luxe (Procter & Gamble) korzysta w reklamach ze wsparcia piosenkarki Tatiany Okupnik. - Wsparcie marki przez znaną osobę jest zgodne ze strategią regionalną. Marka Sensodyne jest tak wspierana w krajach CEE - komentuje Michałków.
Aktualne działania Sensodyne obejmują telewizję. Niewykluczone jednak, że kampania zostanie rozszerzona o inne media. Główna komunikacja brandu ma potrwać około roku. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Worldwide Warszawa, za planowanie i zakup mediów - MediaVest.
W ub.r. GSK wydało na reklamy Sensodyne we wszystkich mediach 14,9 mln zł (dane: Expert Monitor).
Udziały rynkowe Sensodyne w segmencie past do zębów nie są znane. Wiadomo jedynie, że marka jest w zestawieniu udziałów rynkowych MEMRB International Poland poza pierwszą trójką produktów w tej kategorii.
BG