Mocne uderzenie Górskiej Natury
Nowa woda Pepsi-Coli w połowie kwietnia ruszy z mocną kampanią launchową. Marka Górska Natura zawalczy w segmencie premium. Chce dołączyć...
Nowa woda Pepsi-Coli w połowie kwietnia ruszy z mocną kampanią launchową. Marka Górska Natura zawalczy w segmencie premium. Chce dołączyć do czołówki.
Multimedialny launch Górskiej Natury przygotowują m.in.: BBDO (kreacja ATL), Media Direction OMD (planowanie, zakup mediów), Digital One (WWW), Glob Media (promocja sprzedaży) i Albedo Marketing (materiały POS). Jak wynika z naszych informacji, kampania telewizyjna dostępnej już w sprzedaży marki ruszy w połowie kwietnia. Górską Naturę wspierać będzie promocja "Gwarancja smaku" przewidująca zwrot pieniędzy konsumentom niezadowolonym z zakupu tej marki.
Nowa woda ma być odpowiedzią na markę Kropla Beskidu należącą do Coca-Coli, która została wprowadzona na rynek w 2004 r. i jest obecnie jednym z liderów.
Marketerzy w Pepsi-Cola General Bottlers już od dłuższego czasu przyglądali się szybko rosnącej kategorii wody. Jednak w segmencie napojów niegazowanych w poprzednich latach firma miała inne priorytety. Najpierw było to wzmocnienie marki Lipton Ice Tea, a następnie relaunch marki soków Toma.
Nowy brand ma ambitne plany rynkowe. Chce zagrozić liderom, którymi obok Kropli Beskidu są Żywiec Zdrój, Nałęczowianka i Cisowianka.
Według naszych informacji za nowy brand ma odpowiadać Bartłomiej Kubacki, który wcześniej pracował m.in. z marką Toma.
Pepsi-Cola General Bottlers na razie nie komentuje swoich planów związanych z nową marką wody.
JN, TW