Początek szczęścia w drugim półroczu
Nowa globalna platforma komunikacyjna Coca-Coli pod nazwą "Open Happiness" będzie adaptowana w Polsce w drugiej połowie br. Projekt został zaprezentowany...
Nowa globalna platforma komunikacyjna Coca-Coli pod nazwą "Open Happiness" będzie adaptowana w Polsce w drugiej połowie br.
Projekt został zaprezentowany w USA zaledwie kilka tygodni temu. Jeszcze do niedawna polskie biuro koncernu nie planowało nowej kampanii na ten rok, ale centrala Coca-Coli zadecydowała, że platforma może być szybciej wdrożona na naszym rynku.
- "Open Happiness" to ewolucja w stosunku do koncepcji "Coke Side of Life", ale jest nieco bardziej wyrazista - mówi Roel Annega, dyr. marketingu Coca-Cola Poland Services. Na razie firma nie podaje szczegółów dotyczących nowej platformy.
Nie wiadomo, czy hasło "Open Happiness" będzie tłumaczone i czy pojawi się osobna kampania, czy też np. w nowej konwencji ruszy kampania na święta Bożego Narodzenia.
"Open Happiness" została przygotowana przez agencję Wieden & Kennedy. W Polsce adaptacją najprawdopodobniej zajmie się Publicis.
Według globalnych menedżerów Coca-Coli wprowadzenie nowej platformy jest potrzebne, bo poprzednia "Coke Side of Life" borykała się z problemami językowymi przy tłumaczeniu, a dodatkowo nie dość zdecydowanie nakłaniała konsumenta do działania.
Największy konkurent Coca-Coli - marka Pepsi - wprowadził ostatnio w Stanach Zjednoczonych także wiele zmian w komunikacji - zmodyfikowano m.in. logo i opakowania. Wiadomo, że relaunch Pepsi nie nastąpi jednak w Europie w tym roku. Pepsi na naszym rynku odświeżyła wizerunek zaledwie dwa lata temu.
TW