Po klientów z nowym szefem

Zmiana kierownictwa w Starlinku ma zaowocować większą aktywnością nowobiznesową. Takie zadanie postawiono przed Lidią Kacprzycką, nową szefową tego domu mediowego....

Zmiana kierownictwa w Starlinku ma zaowocować większą aktywnością nowobiznesową. Takie zadanie postawiono przed Lidią Kacprzycką, nową szefową tego domu mediowego.

Lidia Kacprzycka, dotychczas dyrektor mediów w domu mediowym Starlink, na stanowisku dyrektora generalnego zastępuje Tomasza Chełmeckiego rozstającego się z agencją, którą kierował od początku jej działania. Na razie nie są znane jego dalsze plany zawodowe.

Jak mówi Jakub Benke, prezes Starcom MediaVest Group, zmiana szefa Starlinka była planowana od dłuższego czasu. - Stawiamy wszystkim spółkom grupy coraz wyższe wymagania. Chcemy, aby Starlink rozwijał się równie dynamicznie jak Starcom. Mamy nadzieję, że teraz motorem rozwoju grupy będzie aktywność nowobiznesowa Starlinka i MediaVestu - dodaje. Portfolio klientów Starcomu uniemożliwia bowiem tej agencji start w wielu przetargach i większa aktywność przetargowa pozostałych domów mediowych ma wzmocnić grupę.

W ubiegłym roku Starlink rozpoczął współpracę m.in. z: GE Money Bankiem, Royal Unibrew Polska, Sorayą, Orsayem, Bio-Active oraz Grupą Energa. Według danych agencji w tym czasie utraciła ona obsługę tylko jednego klienta - firmy Orbis.

Ostatnio Starlink obronił w przetargu obsługę jednego ze swoich największych budżetów - PZU. Obecnie bierze udział w kilku konkursach, ale nie ujawnia, jakich firm dotyczą.

W tym roku dom mediowy planuje wzrost obrotów brutto o ok. 20 proc. w stosunku do 2008 r. Według danych własnych Starlink w ub.r. zanotował kilkuprocentowy wzrost obrotów brutto. Wartość budżetów obsługiwanych w 2008 r. przez agencję szacowana jest na ponad 200 mln zł.

Wzmocnienie struktur

Wraz z awansem Lidii Kacprzyckiej do agencji dołączył także Maciej Ziomek. Objął stanowisko członka zarządu i dyr. ds. mediów. Będzie odpowiedzialny za koordynację obsługi klientów agencji, nadzorowanie procesu tworzenia strategii mediowych i buyingowych oraz wspomaganie klientów na etapie realizacji projektów komunikacyjnych. Tym samym Ziomek przejął obowiązki, które dotychczas pełniła nowa szefowa agencji.

Ostatnio Maciej Ziomek pracował w domu mediowym Media Direction OMD. Poprzednio przez cztery lata związany był z Optimum Media OMD, gdzie zarządzał obsługą grupy klientów. Wcześniej pracował m.in. w PanMedia Western, gdzie kierował działem telewizyjnym.

JD

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.