Innovations i Metropolis dla PiS
Prawo i Sprawiedliwość wspiera rodzimy przemysł reklamowy - budżet mediowy przeniósł z lokalnego SPC House of Media do lokalnego Innovations....
Prawo i Sprawiedliwość wspiera rodzimy przemysł reklamowy - budżet mediowy przeniósł z lokalnego SPC House of Media do lokalnego Innovations. W sprawach outdooru partia radzi się Tomasza Kawki.
Szeroko komentowaną w mediach kampanię PiS zaplanował i kupił dom mediowy Innovations. Agencję tę kilka miesięcy temu założył Michał Szeptycki, wcześniej media director w SPC House of Media, który przez kilka sezonów dbał o dobór i zakup mediów do kampanii PiS.
- Do Innovations przenieśli się specjaliści, z którymi pracowaliśmy przy poprzednich udanych kampaniach w SPC House of Media. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z tą agencją - mówi Adam Bielan, poseł PiS, współautor kampanii partii.
Innovations odpowiada przede wszystkim za media elektroniczne - telewizję oraz radio. Kampania PiS wykorzystuje największe ogólnopolskie anteny, według szacunków "Dziennika" jej budżet wynosi ponad 4 mln zł.
Innovations nie jest jeszcze klientem AGB, agencja do tej pory korzystała z cząstkowych danych. Właśnie finalizuje zakup wszystkich standardowych badań.
Outdoor wreszcie udany
Outdoor do kampanii PiS kupiła Metropolis, agencja Lechosława Olszewskiego, który jednocześnie jest wiceprezesem Innovations. Metropolis kojarzona jest z Tomaszem Kawką, który wcześniej był właścicielem tej agencji. I to właśnie Tomasz Kawka, jak potwierdza Adam Bielan, doradza przy realizacji kampanii outdoorowych PiS.
- Przez wiele lat outdoor był najsłabszym elementem naszych kampanii. Tymczasem wyniki akcji z 2007 roku i trwającej obecnie dają powody do zadowolenia - mówi Bielan.
Dodaje, że zatrudnienie Innovations nie miało związku z wcześniejszą współpracą z Metropolis, która kupowała outdoor do kampanii PiS z 2007 roku.
Jak mówi Adam Bielan, kreacje do wszystkich mediów partia przygotowała samodzielnie, choć we współpracy ze specjalistami z różnych dziedzin.
Joanna Nowakowska