Nowy

Małgorzata Wesołowska po kilkunastu latach rozstaje się z Unileverem. Pełnię kompetencji w zakresie mediów zyskuje Aleksander Śmigielski. Małgorzata Wesołowska od...

Małgorzata Wesołowska po kilkunastu latach rozstaje się z Unileverem. Pełnię kompetencji w zakresie mediów zyskuje Aleksander Śmigielski.

Małgorzata Wesołowska od dwóch lat realizowała projekty z pogranicza mediów i marketingu. Jako brand building excellence leader pracowała nad komunikacją 360 stopni dla marek Unilevera. W jej gestii były m.in. projekty branded content i produkcje telewizyjne, np. cykl z Pascalem Brodnickim dla Knorra.

Przed objęciem dotychczasowej funkcji Małgorzata Wesołowska przez dziesięć lat kierowała działem mediów Unilevera, koordynując współpracę z domami mediowymi. Powody jej rozstania z koncernem nie zostały podane, a Wesołowska odmówiła jakichkolwiek komentarzy.

Jej obowiązki w zakresie mediów przejmie Małgorzata Hampel, media manager. Pozamediowe kompetencje przekazane zostaną działowi marketingu.

Wesołowska raportowała bezpośrednio do prezesa Unilevera, Hampel będzie raportować do Aleksandra Śmigielskiego, dyrektora mediów na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Unilever od jesieni ub.r. jest mediowym klientem Media Direction OMD, który przejął ten biznes bez przetargu od PHD Poland, zwycięzcy regionalnego konkursu z końca 2006 r.

Jak już informowaliśmy, na 2009 r. planowany był globalny przetarg Unilevera, jednak prawdopodobnie nie będzie on przeprowadzony w tym roku m.in. z uwagi na niepewną sytuację gospodarczą. W ub.r. Unilever był największym reklamodawcą w Polsce z wydatkami na poziomie 0,7 mld zł (dane: Expert Monitor). Budżet marketingowy koncernu uzależniony jest od obrotów Unilevera na poszczególnych rynkach. Polska funkcjonuje na mapie koncernu w ramach jednego regionu z krajami bałtyckimi.

JN

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.