Strategia w służbie designu

Agencja designerska Mamastudio chce poszerzyć kompetencje strategiczne. Piotr Ręczajski, do niedawna senior brand consultant w Corporate Profiles Consulting, został w...

Agencja designerska Mamastudio chce poszerzyć kompetencje strategiczne. Piotr Ręczajski, do niedawna senior brand consultant w Corporate Profiles Consulting, został w niej wspólnikiem i strategiem.

Ręczajski dołączył do zespołu zarządzającego Mamastudio - Magdy Ponagajbo i Michała Pawlika. - Realizujemy coraz większe projekty wymagające kompetencji strategicznych, głębszej refleksji rynkowej i analizy rynku oraz kategorii produktowych. Zmiana w managemencie ma służyć m.in. rozwojowi portfolio naszych usług - mówi Pawlik. Z firmą rozstał się Marcin Wawrzkiewicz, dotychczas wspólnik Mamastudio. Ręczajski wcześniej był dyr. strategicznym Saatchi & Saatchi i plannerem strategicznym w PZL.

- Dla dobrego designu potrzebne są wytyczne zawężające pole rozważań. Tylko wtedy uzyskamy design dekodujący istotę marki, tylko wtedy design powie konsumentowi to, co marka chciałaby mu przekazać, gdyby umiała mówić. Żaden krok nie może być przypadkowy - uważa Ręczajski.

Według menedżerów firmy coraz większy potencjał biznesowy tkwi w długoterminowych projektach. Nie tylko opracowaniu "manualu" dla brandu, ale i wprowadzaniu zmian i odświeżaniu marki. Wartością dodaną ma być pogłębiona analiza strategiczna i jakość designu. Mamastudio szuka też nowych źródeł przychodu, m.in. w zakresie projektowania wnętrz komercyjnych. Największe ostatnio projekty realizowała dla Canal Plus, Zelmera i Wyborowej.

JP

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.