Strategiczna decyzja o fuzji
Zpołączenia miesięcznika Media Polska i dwutygodnika Marketing Polska powstało nowe pismo - Media i Marketing Polska. Będzie ukazywało się co...
Zpołączenia miesięcznika Media Polska i dwutygodnika Marketing Polska powstało nowe pismo - Media i Marketing Polska. Będzie ukazywało się co dwa tygodnie w nakładzie 10 tys. egzemplarzy. Zachowa charakter branżowy: marketing, media, reklama. Tyle fakty. Dlaczego to zrobiliśmy?
Przede wszystkim, aby lepiej spełniać oczekiwania naszych czytelników i reklamodawców. Dzięki temu posunięciu reklamodawcy otrzymują atrakcyjniejszą ofertę. Dla czytelników natomiast był to ruch naturalny: 30 proc. prenumerat obu pism nakładało się na siebie i procent ten stale rósł. Nasz odbiorca odniesie więc podstawową korzyść: otrzyma - z większą częstotliwością - dynamiczny pakiet informacji na temat ściśle współdziałających z sobą dziedzin komunikacji marketingowej.
Zakup ekskluzywnej na Polskę licencji na dowolne wykorzystywanie materiałów z Advertising Age - światowego lidera w branży komunikacji marketingowej - na pewno podniesie prestiż i jakość naszej publikacji (patrz str. 11).
Łącząc pisma, staraliśmy się zachować te elementy, które cieszyły się największą popularnością. Na przykład: Kreację (str. 42), 6 w skali MP (str. 23), stronę opinii (str. 5). Wprowadziliśmy także nowości, jak np. Kampanie (str. 10), Fakty i spekulacje, kolumnę autorską naszej specjalistki od mediów elektronicznych - Joanny Stempień (str. 24).
Przejrzyjcie więc pierwszy numer i pamiętajcie: za dwa tygodnie znów pojawimy się na Waszych biurkach.