W USA People najbogatszy
Według danych udostępnionych ostatnio przez amerykańskie Publishers Information Bureau, dochody z reklam wydawców magazynów kolorowych w USA wzrosły w 1998...
Według danych udostępnionych ostatnio przez amerykańskie Publishers Information Bureau, dochody z reklam wydawców magazynów kolorowych w USA wzrosły w 1998 r. w porównaniu z rokiem poprzednim o 2,6 proc.
Oto zestawienie pierwszej dziesiątki: 1. PC Magazine - dochód (w tys. USD) 314 190; 2. Forbes
- 265 334; 3. Business Week
- 361 608; 4. People - 626 598;
5. Fortune - 253 671; 6. Bride's 83 518; 7. TV Guide - 453, 520; 8. Modern Bride - 80 897; 9. The Economist - 50 391;
10. Time - 561 660. (Uwaga
- przy ustalaniu tej klasyfikacji PBI jako kryterium nadrzędne rozpatrywało liczbę stron reklamowych, które na przestrzeni 1998 r. pojawiły się w powyższych publikacjach).