Danuta szykuje pizzę, szuka agencji

Producent makaronów z Malborka, Danuta SA przygotowuje się do wypuszczenia na rynek nowego produktu - pizzy. Prowadzone z trzema agencjami...

Producent makaronów z Malborka, Danuta SA przygotowuje się do wypuszczenia na rynek nowego produktu - pizzy. Prowadzone z trzema agencjami rozmowy mogą doprowadzić do kompletnego przesunięcia budżetu reklamowego firmy, która myśli o jego konsolidacji. Oprócz Grey Warszawa (kreacja) i Young & Rubicam (media), które dotychczas obsługiwały brandy produkowanych przez Danutę makaronów, firma zaprosiła do negocjacji również J. Walter Thompson. Rozstrzygnięcie rozmów jest spodziewane w najbliższych dniach, jak powiedział nam Andrzej Altman, wicedyrektor ds. marketingu. Nie chciał ujawnić, na kiedy szykowane jest wypuszczenie nowej pizzy na rynek.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.