duopol

Avon dzieli budżet kreatywny pomiędzy SoHo i Legend Group. Rusza z promocją wody perfumowanej Bond Girl 007. Firma kosmetyczna Avon...

Avon dzieli budżet kreatywny pomiędzy SoHo i Legend Group. Rusza z promocją wody perfumowanej Bond Girl 007.

Firma kosmetyczna Avon podzieliła w Polsce swój budżet reklamowy między dwie agencje - SoHo, która dotychczas przygotowywała większość reklam kosmetycznego giganta, i Legend Group. Jest to efekt globalnej umowy między Avonem a siecią Worldwide Partners, do której należy Legend Group. Obie agencje przygotowywały adaptację międzynarodowych reklam.

Agencja SoHo nadal będzie zajmowała się kategoriami kosmetyków kolorowych oraz skin care, natomiast Legend Group przejmie obsługę grup fragrance i solutions. Za planowanie i zakup mediów dla Avonu nadal odpowiada Starcom.

Pierwszą z kampanii, którą zrealizowała Legend Group, jest promocja najnowszej wody perfumowanej Bond Girl 007. Twarzą nowego zapachu została Gemma Arterton, ekranowa dziewczyna Bonda w nowym filmie "Quantum of Solace". Strategia i kreacja zostały przygotowane przez agencję Kirshenbaum Bond & Partners.

Komunikacja reklamowa została oparta na haśle "Nie sposób się jej oprzeć". W kampanii wykorzystane zostaną: TV, kino i prasa. Wartość budżetu reklamowego i długość trwania kampanii nie zostały podane.

JD

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.