Wejście "Pieniądza"
W ostatni weekend kwietnia zadebiutował miesięcznik "Pieniądz", reklamujący się jako pierwszy w Polsce magazyn o finansach osobistych. "Pieniądz" ma pomagać...
W ostatni weekend kwietnia zadebiutował miesięcznik "Pieniądz", reklamujący się jako pierwszy w Polsce magazyn o finansach osobistych. "Pieniądz" ma pomagać lepiej zarabiającym, co robić z nadwyżką gotówki, jak i gdzie inwestować długoterminowo. Główny inwestor pisma - amerykański biznesmen - postanowił zostać anonimowy. Wiadomo o nim tyle, że nie ma doświadczenia w mediach. Mają je członkowie rady nadzorczej spółki (zarazem współwłaściciele) wydającej magazyn. "Pieniądz" wystartował w nakładzie 100 tys. egzemplarzy przy wsparciu kampanii wartej 300 tys. USD. W momencie wejścia na rynek pismo nie miało naczelnego. Jego obowiązki pełnił zastępca - Krzysztof Baczyński.