McCann Erikson

* PKO BP przeprowadzi kampanię produktową (promocja eurotransferu, czyli przekazu pieniędzy do krajów europejskich). Kampanię przygotowała agencja McCann-Erickson, potrwa ona...

* PKO BP przeprowadzi kampanię produktową (promocja eurotransferu, czyli przekazu pieniędzy do krajów europejskich). Kampanię przygotowała agencja McCann-Erickson, potrwa ona 3 tygodnie i pojawi się w prasie ogólnopolskiej (m.in. "Wprost", "Polityka", "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita"). Celem kampanii jest zachęcenie do skorzystania z usługi grupy docelowej: indywidualnych i instytucjonalnych klientów PKO BP w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców i o wyższych dochodach oraz klientów innych banków.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.