Fanta grejpfrutowa

Coca-Cola rozpoczęła sprzedaż nowej Fanty o smaku grejpfrutowym. Jest to już trzeci smak Fanty, lidera wśród gazowanych napojów o smaku...

Coca-Cola rozpoczęła sprzedaż nowej Fanty o smaku grejpfrutowym. Jest to już trzeci smak Fanty, lidera wśród gazowanych napojów o smaku owocowym. Grupa docelowa to odbiorcy w wieku 13 - 19 lat. Wprowadzenie produktu jest wspomagane intensywną kampanią reklamową, która potrwa do końca maja. Spot reklamowy został przygotowany przez agencję DMB&B, a zakupem mediów zajęła się Leo Burnett. Kampania telewizyjna będzie prowadzona w dwóch stacjach: Polsacie i TVN. Coca-Cola obniżyła rekomendowaną cenę jednego litra Fanty z 2,99 zł do 1,99 zł. Firma zaplanowała również degustacje w hiper- i supermarketach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.