Pieluszki jak bawełna

Procter & Gamble wprowadził do sprzedaży nowe pieluszki Pampers Premiums CottonLike. Opakowanie od 24 do 32 sztuk kosztuje około 30...

Procter & Gamble wprowadził do sprzedaży nowe pieluszki Pampers Premiums CottonLike. Opakowanie od 24 do 32 sztuk kosztuje około

30 zł. Wejście na rynek wspiera kampania telewizyjna i prasowa autorstwa Saatchi & Saatchi (planuje również media). Zakupem mediów zajmuje się Grey. Spot emitowany jest w TVP1 i TVP2, Polsacie, TVN, RTL7 i Naszej TV. Layout prasowy ("Twoje Dziecko", "Mamo, to ja") reklamuje wszystkie produkty marki Pampers z podkreśleniem nowości. Kampania potrwa od marca do maja br.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.