Shrek w opałach w spotach Hestii
Sympatyczny ogr ma ocieplić wizerunek towarzystwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia. Ruszyła pierwsza od 6 lat telewizyjna kampania ubezpieczyciela. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe...
Sympatyczny ogr ma ocieplić wizerunek towarzystwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia. Ruszyła pierwsza od 6 lat telewizyjna kampania ubezpieczyciela.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Ergo Hestia" chce ocieplić swój wizerunek, a ofertę produktową uczynić bardziej przystępną dla konsumentów. Dlatego ubezpieczyciel zdecydował się na nietypową w ubezpieczeniach kampanię reklamową, w której wykorzysta wizerunek postaci Shreka.
To pierwsza kampania telewizyjna Hestii od 6 lat. Przedstawiciele towarzystwa nie zdradzają, ile wynosi budżet kampanii ani ile zapłacili za licencję wytwórni DreamWorks. Kampania potrwa miesiąc, w sumie zaplanowano ponad 2 tys. emisji spotów w głównych stacjach TV.
W filmach reklamowych Hestii Shrek wraz ze znajomymi przeżywa liczne niebezpieczne przygody. Mają one pokazywać, przed jakimi często występującymi przeciwnościami losu można się ubezpieczyć w Ergo Hestii. Zabawne filmiki mają uświadomić konsumentom, że każdy z nich znajdzie w Ergo Hestii ubezpieczenie odpowiednie do jego potrzeb i wymagań.
- Wykorzystując tak dobrze znaną i pozytywnie odbieraną przez widzów postać, jaką jest Shrek, chcemy pokazać, że ubezpieczenia także mogą być przyjazne - mówi Janusz Daszczyński, dyrektor biura marketingu Ergo Hestii.
Spot, który będzie emitowany jako pierwszy, ma charakter wizerunkowy, następne dwa przybliżą odbiorcom ubezpieczenia komunikacyjne oraz dla małego i średniego biznesu.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, która we wrześniu wygrała przetarg na realizację tej kampanii i pośredniczyła też w zakupie praw do wykorzystania wizerunku Shreka. Już wcześniej wykorzystała tę postać w kampanii społecznej zachęcającej do picia mleka. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Star Media.
MB