Trzy zespoły kreatywne w Greyu; brak dyrektora
Kreacja w agencji Grey Worldwide Warszawa pod nowymi sterami, trwają poszukiwania dyrektora kreatywnego. Po rozstaniu z agencją Grey Worldwide Warszawa...
Kreacja w agencji Grey Worldwide Warszawa pod nowymi sterami, trwają poszukiwania dyrektora kreatywnego.
Po rozstaniu z agencją Grey Worldwide Warszawa jej dotychczasowego dyrektora kreacji Macieja Nowickiego, który odszedł w drugiej połowie października, trwają poszukiwania jego następcy. Tymczasem zarządzanie działem powierzono czterem osobom na równoległych stanowiskach creative group heads.
Kreacja podzielona została na trzy zespoły, którymi zarządzają: Katarzyna Sośnierz, senior copywriter, Grzegorz Waliczek, art director, Maria Szajer, creative supervisor, i Katarzyna Batogowska, creative director (odpowiedzialna za health and beauty care w regionie Europy Centralnej i Wschodniej).
- Cały czas trwają poszukiwania lidera kreacji, który przejmie funkcję nadzoru nad tymi trzema grupami - powiedział Krzysztof Jankowski, deputy managing director Greya. Wyjaśnił, że raczej nie przewiduje drogi wewnętrznego awansu i promowania któregoś z obecnych liderów grup na stanowiska dyrektora całego działu.
? Poprosiliśmy pracowników działu o przygotowanie listy propozycji na szefa kreacji - powiedział Jankowski. - Chcemy, żeby zarządzanie trafiło do osoby, z którą cały zespół będzie chciał pracować. Przyznał też, że prowadzone są już wstępne rozmowy z kandydatami, ale ich nazwisk nie ujawnił.
Z działu kreacji Greya odeszli natomiast w ubiegłym tygodniu Bart Biały, art director, i Magdalena Ryng-Trojanowska, copywriter. Od początku listopada dołączyli oni do agencji Grandes Kochonos.
Dział kreacji liczy obecnie 16 osób i według Krzysztofa Jankowskiego zostanie w najbliższym czasie rozbudowany.
AMS