Data Studio

* Agencja Data Studio prowadzi kilka nowych kampanii: pierwsza z nich dla Multico Sp. z o.o. (woda mineralna "Multi Vita")...

* Agencja Data Studio prowadzi kilka nowych kampanii: pierwsza z nich dla Multico Sp. z o.o. (woda mineralna "Multi Vita") potrwa do końca czerwca (od maja), jej celem jest wzrost sprzedaży poprzez popularyzację konkursu. Kampania przebiegać będzie w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, WOT. Druga kampania jest przeprowadzana dla Towarzystwa Ubezpieczeniowego Samopomoc SA. Jej celem jest informacja o istnieniu i zaletach pakietu ubezpieczeń ,Bezpieczny Dom" oraz budowa wizerunku Samopomocy SA. Kampania potrwa do 15 lipca, a obejmuje prasę ogólnopolską ("Gazeta Wyborcza", "Super Express", "Tele Program", "Tele Magazyn").

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.