Wella promuje farby blond
23 lutego w Królikarni odbyła się uroczystość promująca farby Viva Blonde. Nowością są odcienie, które można stosować bez rozjaśniacza. Kampania...
23 lutego w Królikarni odbyła się uroczystość promująca farby Viva Blonde. Nowością są odcienie, które można stosować bez rozjaśniacza. Kampania prasowa będzie trwała od kwietnia do czerwca i obejmie magazyny: "Twój Styl", "Marie Claire", "Elle", "Cosmo", "Pani", "Wysokie Obcasy", "She", "Votre Beaute", "Viva!". Wella przygotowała konkurs dla konsumentek, w którym nagrodą będą zakupy w sieci sklepów Deni Cler. Kampanię prygotowala agencja BBDO, media kupiła Media Direction. Główną konkurencją Welli w kategorii farb jest L'Oréal. Udziały wszystkich graczy na tym rynku wynoszą wartościowo ok. 8 proc. Wella chce przekroczyć magiczną ósemką.