Knorr uciekł od sztampy

Unilever Polska SA rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową swoich marek kulinarnych z wykorzystaniem niestandardowych form reklamowych w telewizji i prasie....

Unilever Polska SA rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową swoich marek kulinarnych z wykorzystaniem niestandardowych form reklamowych w telewizji i prasie.

Marketer wykupił w TVP1 ekskluzywne 1,5-minutowe spoty przed głównym wydaniem prognozy pogody po "Wiadomościach". Filmy pod tytułem "Kulinarny Świat według Knorr" są formą miniprogramów kulinarnych z Pascalem Brodnickim w roli głównej. Brodnicki przyrządza na ekranie potrawy z wykorzystaniem produktów spożywczych Unilevera, w tym głównie marki Knorr, ale także nowości, tj. Rama Cremefine.

- Celem akcji jest budowanie wizerunku marki Knorr jako eksperta kulinarnego oraz popularyzowanie nowych produktów spożywczych Unilevera - powiedziała Małgorzata Wesołowska, communications channel manager w Unileverze.

Przez następnych kilka tygodni trwania akcji w telewizji emitowane będą serie spotów prezentujących potrawy z różnych krajów i kultur, m.in.: francuskiej, włoskiej, hiszpańskiej i orientalnej. Oprócz tego w kolejne czwartki w TV-guidzie dziennika "Fakt" - "Fakt TV" - pojawia się specjalna forma reklamowa związana z kampanią: przepisy prezentowane w ciągu tygodnia w telewizji w specjalnej oprawie graficznej.

- Zarówno forma, jak i przekaz reklam telewizyjnych i prasowych mają silnie wyróżnić naszą kampanię z natłoku innych komunikatów ? dodaje Wesołowska.

Unilever został ponadto sponsorem książki "Po prostu gotuj" autorstwa Pascala Brodnickiego, która pojawiła się w sprzedaży w hipermarketach Real i Carrefour, a wkrótce trafi również do salonów firmy Villeroy & Boch i prestiżowych księgarni. Promocja książki, sprzedawanej także w internecie oraz w dystrybucji bezpośredniej, jest integralnym elementem spotu "Kulinarny Świat według Knorr". Koncepcję komunikacyjną i strategię działań opracowały działy mediów i marketingu Unilevera. Kreację czołówki i tyłówki spotów telewizyjnych przygotowała agencja reklamowa JWT.

Od marca 2004 r. marka Knorr należąca do Unilevera jest sponsorem programu ?Pascal: po prostu gotuj? w telewizji TVN, którego gospodarzem jest Pascal Brodnicki.

Piotr Ruszak

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.