XL Billboards szuka partnera
XL Billboards Group, grupa firm reklamy zewnętrznej, wciąż szuka partnera inwestycyjnego. Potencjalnym oferentom proponowany jest zakup co najmniej 50 proc....
XL Billboards Group, grupa firm reklamy zewnętrznej, wciąż szuka partnera inwestycyjnego. Potencjalnym oferentom proponowany jest zakup co najmniej 50 proc. udziałów w każdej z trzech spółek wchodzących w skład grupy: Oscar Media, Plakat Services i IPA (w sumie dysponuje 2 633 billboardami na terenie całego kraju). W związku z kryzysem gospodarczym w Rosji, od zawarcia ostatecznej transakcji odstąpiła południowoafrykańska spółka Corpcom Outdoor Ltd., która jest zainteresowana inwestowaniem w reklamę zewnętrzną w Europie Środkowowschodniej. Maciej Walczak, szef XL Billboards Group, utrzymuje, że przedstawiciele Corpcomu nie wycofali się ostatecznie z rozmów, a oprócz ich propozycji rozważa jeszcze trzy inne oferty.