IQS & QUANT o promocjach
Wyniki nowego badania zrealizowanego przez IQS & QUANT Group mówią m.in. o nastawieniu Polaków wobec promocji (głównie promocji sprzedaży), reklamy...
Wyniki nowego badania zrealizowanego przez IQS & QUANT Group mówią m.in. o nastawieniu Polaków wobec promocji (głównie promocji sprzedaży), reklamy i sponsoringu. Ponad połowa badanych ma pozytywne nastawienie wobec promocji, tylko 6 proc. ocenia je negatywnie - w porównaniu z 31 proc. osób, które raczej nie lubią i zdecydowanie nie lubią reklam. Spośród promocji największym uznaniem cieszą się: dwie sztuki produktu w cenie jednej, sezonowy rabat i dodatkowa ilość produktu (np. 25 proc.) za darmo. Natomiast promocje, które najmniej zachęcają do zakupu, to: dostarczanie nie zamówionych próbek przez akwizytorów do domu, zbieranie kuponów dla drobnych nagród i losowań oraz gry typu "zdrapka".