TP SA oblicza świąteczny zysk
Telekomunikacja Polska SA zbadała opinie abonentów o świątecznej promocji, w której oferowano 25-procentową zniżkę na połączenia międzymiastowe. W badaniu przeprowadzonym...
Telekomunikacja Polska SA zbadała opinie abonentów o świątecznej promocji, w której oferowano 25-procentową zniżkę na połączenia międzymiastowe. W badaniu przeprowadzonym przez IQS Quant 55 proc. ankietowanych stwierdziło, że promocja zwiększyła liczbę i wydłużyła czas trwania rozmów. 88 proc. badanych przypomina sobie tę promocję i kampanię (znajomość wspomagana), a 97 proc. chętnie widziałoby dalsze akcje. Grzegorz Łuszczyk z Biura Reklam Telekomunikacji Polskiej stwierdził, że obniżka cen rozmów spowodowała zwiększenie liczby rozmów na tyle, że dochody firmy z rozmów międzymiastowych w tym okresie wzrosły. Założenia promocji i kampanię przygotowała agencja Ammirati Puris Lintas.