Clorox wraca na półki

Globol Polska został dystrybutorem produktów firmy Clorox Co. Nie wyklucza inwestycji we wsparcie reklamowe. Firma Globol Polska przejmuje od Henkel...

Globol Polska został dystrybutorem produktów firmy Clorox Co. Nie wyklucza inwestycji we wsparcie reklamowe.

Firma Globol Polska przejmuje od Henkel Polska dystrybucję produktów amerykańskiej firmy Clorox Co. Najważniejszą pozycją w portfolio tego marketera jest linia wybielaczy i odplamiaczy Clorox.

Globol Polska będzie zajmować się dystrybucją i wsparciem marketingowym. Szczegółowych planów nie podano, ale niewykluczona jest inwestycja w reklamę ATL. - Jesteśmy na etapie planowania działań wspierających sprzedaż. Mogę obecnie powiedzieć tylko, że będziemy znacznie ściślej współpracować z amerykańskim Cloroksem niż dotychczasowy dystrybutor - mówi Marta Ziacikova, dyr. marketingu Globol Polska.

Globol współpracuje z domem mediowym Star Media, kreację realizuje we własnym zakresie lub powierza poszczególne projekty różnym agencjom reklamowym.

Firma nie ujawnia udziałów marki Clorox. Wiadomo jednak, że jest ona numerem dwa w segmencie wybielaczy chlorowych, ustępując miejsca marce Ace należącej do Procter & Gamble. W ostatnich miesiącach Clorox był trudno dostępny w sklepach, bo Henkel zakończył dystrybucję produktu w lipcu br. Marka nie miała też w ostatnich latach żadnego wsparcia marketingowego.

Marta Ziacikova nie ujawnia, czy do Polski trafią prócz wybielacza inne marki Cloroksa. W portfolio amerykańskiego marketera są m.in. żwirki dla kotów Everclean i FreshStep oraz brykiety Kingsford.

Obecnie w Polsce dostępne są także inne brandy Cloroksa związane z pielęgnacją samochodów - dodatki do paliw STP oraz środki czyszczące auto Armor All. Są one dystrybuowane przez specjalistyczne firmy motoryzacyjne.

JD, TW

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.