Wymiana na szczycie
Przed planowaną fuzją z Internet Group i debiutem giełdowym CR Media Consulting wzmocnił kadrę zarządzającą. Dowodzenie spółką przejmują Rafał Oracz...
Przed planowaną fuzją z Internet Group i debiutem giełdowym CR Media Consulting wzmocnił kadrę zarządzającą. Dowodzenie spółką przejmują Rafał Oracz jako dyr. generalny i Maciej Teliszewski jako dyr. zarządzający.
Stanowisko dyr. zarządzającego CR Media Consulting zajmował ostatnio Krzysztof Golonka zasiadający teraz w zarządzie spółki. Zarządzanie operacyjne przejmuje Maciej Teliszewski, który ma koordynować politykę sprzedaży trzech departamentów działających na rynku brokerki radiowej, prasowej i internetowej. Teliszewski, związany z CR Media od 2003 roku, był ostatnio dyr. departamentu radiowego.
Rafał Oracz obejmujący nowe w strukturze spółki stanowisko dyrektora generalnego odpowiada za rozwój oferty wszystkich podmiotów należących do CR Media Consulting (Ad.net, Ad.meritum, Ad.click, Sabela i Internet Marketing Partners). Oracz, ostatnio dyrektor marketingu i nowych produktów, a wcześniej szef działu prasowego, ma także kształtować politykę komunikacji spółki i pracować nad jej wartością dodaną.
Konsekwencją awansów Oracza i Teliszewskiego, a wcześniej Gwidona Humeniuka, są zmiany w obsadzie stanowisk szefów departamentów radia i internetu ? obejmują je odpowiednio Błażej Gałkiewicz i Hubert Pałkiewicz. Nowy dyr. generalny CR Media Consulting na liście priorytetów spółki wymienia m.in. zwiększoną presję na innowacyjność spółki i jej kompetencje konsultingowe oraz przeniesienie części funkcjonalności biznesu do internetu i rozbudowę nowej oferty. CR Media Consulting ma podnieść przychody ze 154 mln zł w 2005 r. do 167 w 2006 r. Spółka w najbliższym czasie planuje debiut giełdowy - dokona się on poprzez fuzję z notowaną na giełdzie Internet Group, która kupi akcje znacznie od siebie większej CR Media Consulting.
Joanna Nowakowska