BBDO Warszawa czekają zmiany po utracie TP

Agencja przejdzie niebawem restrukturyzację; nie wiadomo, czy uda jej się utrzymać obsługę marki Lech (Kompania Piwowarska). Rezygnacja jednego z największych...

Agencja przejdzie niebawem restrukturyzację; nie wiadomo, czy uda jej się utrzymać obsługę marki Lech (Kompania Piwowarska).

Rezygnacja jednego z największych klientów agencji BBDO Warszawa - Telekomunikacji Polskiej SA - z dalszej współpracy (umowa wygasła pod koniec września br.) prawdopodobnie spowoduje długofalowe skutki w organizacji agencji. Jej niemal 80-osobowy zespół będzie musiał przejść reorganizację strukturalną, a także osobową.

? Zmiany nie będą raptowne, ale w sumie będą dość duże - powiedział Przemysław Bogdanowicz, prezes grupy BBDO Warszawa. O szczegółach tych zmian Bogdanowicz na razie nie chce mówić. - W ostatnim tygodniu października będą w naszej regionalnej centrali w Londynie trwały na ten temat rozmowy - powiedział Bogdanowicz. Omawiane będą plany dla agencji na 2007 rok.

Bogdanowicz podkreślał jednak, że pomimo odejścia TP SA żadne redukcje personalne w BBDO Warszawa nie miały miejsca. Natomiast trzy osoby musiały odejść z agencji Proximity Poland, struktury BTL należącej do grupy BBDO. Z agencją rozstało się dwóch art directorów i copywriter. - Odejście tak dużego klienta musiało wywołać takie skutki - skomentował tę decyzję Paweł Fogt, dyr. generalny Proximity. Nie chciał podać nazwisk osób, z którymi agencja musiała się rozstać. Proximity zatrudnia obecnie 15 osób.

Sytuacji agencji na pewno nie polepsza fakt, iż niejasna jest przyszłość współpracy BBDO Warszawa z Kompanią Piwowarską. Ponad pół roku temu agencja wygrała przetarg na obsługę marki Lech (zrealizowała m.in. taktyczną kampanię reklamową dotyczącą letniej akcji eventowej Lech Active Summer), ale umowa wygasa za kilka miesięcy i wiele wskazuje na to, że nie będzie kontynuowana. Paweł Kwiatkowski, public affairs manager Kompanii Piwowarskiej, nie skomentował tych informacji, ale też im nie zaprzeczył.

AMS

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.