Wrocław wybrał
Firma reklamy zewnętrznej AMS zrealizowała projekt mebli miejskich we Wrocławiu wart 300 tys. zł. Na razie dotyczy tylko jednej ulicy,...
Firma reklamy zewnętrznej AMS zrealizowała projekt mebli miejskich we Wrocławiu wart 300 tys. zł. Na razie dotyczy tylko jednej ulicy, jednak niewykluczone, że zostanie poszerzony.
AMS zakończył realizację pierwszego kompleksowego projektu z zakresu mebli miejskich, który wdrożono we Wrocławiu. Zagospodarowano w ten sposób jedną z najatrakcyjniejszych arterii miasta ? ulicę Oławską. AMS postawił ławki, kwietniki, kosze oraz nośniki reklamowe typu citylight poster (clp) oraz słupy reklamowe (również wyposażone w powierzchnie ekspozycyjne typu clp). W sumie firma postawiła 26 obiektów.
? Polskie miasta potrzebują nie tylko wiat przystankowych, ale także innych elementów tzw. małej architektury. Chodzi o znalezienie rozwiązań, które stanowią dobrą kompozycję reklamy z przestrzenią miejską. Projekt we Wrocławiu być może nie stanowi przełomu w sposobie myślenia o roli reklamy w mieście, ale na pewno jest wzorem do naśladowania - mówi Marek Kuzaka, wiceprezes zarządu AMS.
Inwestycja firmy jest efektem rozstrzygniętego wiosną br. przetargu, w którym obok zwycięzcy brała również udział m.in. firma Ströer. Wszystkie postawione nośniki wyprodukowano w Polsce. Jest to efekt kooperacji kilku producentów, których prace nadzorował dział techniczny AMS. Firma poza inwestycją w małą architekturę zobowiązała się przez dwa lata do utrzymywania wszystkich jej elementów. W zamian przez dziesięć lat będzie mogła czerpać zyski ze sprzedaży powierzchni reklamowych.
JP