Emerytura od Petrusa
Towarzystwo ubezpieczeń na życie Petrus, należące do grupy Fiata, rozpoczęło w kwietniu kampanię dobrowolnych ubezpieczeń emerytalnych. Kampania potrwa jeden miesiąc,...
Towarzystwo ubezpieczeń na życie Petrus, należące do grupy Fiata, rozpoczęło w kwietniu kampanię dobrowolnych ubezpieczeń emerytalnych. Kampania potrwa jeden miesiąc, pojawiła się już na billboardach (w Warszawie około 100), w formie insertów w "Gazecie Wyborczej" (3 razy w odstępach tygodniowych) oraz w lokalnych stacjach TVP w postaci planszy sponsorskich. Petrus sponsoruje prognozy pogody w lokalnych stacjach w Warszawie, Wrocławiu i Bydgoszczy, program "Telemikser" w Katowicach, "Album Lubelski" i "Panoramę Lubelską" w Lublinie i "Mój dom, moje mieszkanie" w Poznaniu. Celem kampanii jest poinformowanie o produktach stworzonych z myślą o III filarze reformy emerytalnej oraz kontynuacja budowy wizerunku firmy rozpoczętej jesienią ub.r. Kampania utrzymana jest w tej samej konwencji graficznej. Z filarem współpracuje agencja PRS Andrzej Multanowski, która odpowiada za kreację, planowanie i zakup mediów. Równocześnie z reklamą mediową prowadzona jest akcja direct mail, skierowana do klientów instytucjonalnych. Petrus przedstawia w niej pełną ofertę ubezpieczeń grupowych, nie tylko emerytalnych, ale i życiowych.