Reader's Digest bez TMP

Centrala Reader's Digest podjęła decyzję o zawieszeniu działalności należącego do RD największego polskiego klubu sprzedaży wysyłkowej płyt Twoja Muzyczna Przestrzeń...

Centrala Reader's Digest podjęła decyzję o zawieszeniu działalności należącego do RD największego polskiego klubu sprzedaży wysyłkowej płyt Twoja Muzyczna Przestrzeń (TMP). Katarzyna Swatowska, dotychczasowy dyrektor TMP, stwierdziła, że ,polski rynek nie jest jeszcze gotowy na tego typu ofertę". Za błędy strategiczne uznano m.in. wprowadzenie tzw. opcji negatywnej przy sprzedaży (jeżeli klubowicz nie powiadomił TMP, że nie jest zainteresowany płytą miesiąca, wówczas ta była do niego przesyłana automatycznie), a także ustalenie zbyt wysokiego poziomu cen oraz mało atrakcyjnego systemu bonusowego. TMP realizuje zobowiązania wobec klubowiczów wynikające z zamówień z ostatniego katalogu ważnego do 30 bm. Wznowienie działalności ma nastąpić pod koniec br. RD chce nawiązać współpracę z inwestorem strategicznym przy opracowaniu nowej koncepcji. Do TMP należało ok. 100 tys. klubowiczów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.