MRI Poland oferuje barter
Jakub Bierzyński, dyrektor generalny Optimum Media, założył nową spółkę - MRI Poland. Jego partnerem jest MRI z Londynu, filia amerykańskiej...
Jakub Bierzyński, dyrektor generalny Optimum Media, założył nową spółkę - MRI Poland. Jego partnerem jest MRI z Londynu, filia amerykańskiej firmy o tej samej nazwie. Działalność spółki polega na przeprowadzaniu transakcji barterowych pomiędzy producentami, usługodawcami i mediami. MRI jest pośrednikiem przy wymianie nadwyżek produktów i usług na czas i przestrzeń reklamową. W ten sposób producenci i usługodawcy - pozbywając się nadwyżek po cenie hurtowej - mogą zyskać dodatkowe budżety na kampanie reklamowe, a np. media konkretne produkty z przeznaczeniem na nagrody konkursowe etc. Bartery przybierają często charakter wielostronny. Pierwszym klientem nowej firmy jest Chuppa Chups. Polska stanie się centrum dowodzenia na inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej. MRI istnieje w USA od ponad 20 lat, jej obroty roczne wynoszą ok. 300 mln USD.