Image Art

Kompania Piwowarska SA (marka Lech) prowadzi kampanię informującą o sponsoringu polskiej drużyny olimpijskiej, która weźmie udział w igrzyskach Sydney 2000....

Kompania Piwowarska SA (marka Lech) prowadzi kampanię informującą o sponsoringu polskiej drużyny olimpijskiej, która weźmie udział w igrzyskach Sydney 2000. Pierwsze motywy reklamowe pojawiły się na przełomie 1999/2000 w "Gazecie Wyborczej", następne ukazują się co tydzień, odliczając dni do rozpoczęcia zawodów. W kampanii, która rozpoczęła się 15 stycznia, a zakończy się pod koniec lutego br., obok prasy, wykorzystano również nośniki reklamy zewnętrznej (o różnych formatach). W tym samym okresie rozpocznie się ogólnopolska kampania BTL, w ramach której prowadzone będą różnorodne promocje konsumenckie. Za stronę kreatywną, produkcyjną i zakup mediów toczącej się kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Image Art.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.