Debiut Pentium III
Nowy procesor Intela jest przeznaczony na rynek "mainstream" i promowany jako ,przepustka do świata Internetu i multimediów" Pentium III różni...
Nowy procesor Intela jest przeznaczony na rynek "mainstream" i promowany jako ,przepustka do świata Internetu i multimediów"
Pentium III różni się od swojego poprzednika głównie dodatkowym zestawem instrukcji multimedialnych oraz zastosowaniem unikatowego numeru, który pozwala na identyfikację komputera w Internecie, co zapewnia lepsze bezpieczeństwo np. podczas przeprowadzania sieciowych zakupów.
Intel podkreśla, że procesor już w chwili premiery jest niedrogi, co sprawia, że znajdzie zastosowanie w pecetach w cenie około 2 tys. USD, czyli w średnim segmencie określanym jako mainstream. W przypadku poprzednich generacji Pentium, komputery z tymi procesorami dopiero po kilku miesiącach po premierze były sprzedawane za cenę poniżej granicy 2 tys. dolarów.
W Polsce komputery z Pentium III już sprzedają: JTT, Optimus, NTT i DTK. Ceny komputerów w zestawie z monitorem kształtują się w granicach 6-7 tys. zł netto.
Kampanię, która potrwa do 18 kwietnia, przygotowało Euro RSCG - agencja sieciowa firmy. W Polsce kampania obejmuje telewizję, prasę i bannery w Internecie, w przypadku których adaptacja i zakup przestrzeni jest także dziełem Euro. Reklamy skupiają się na możliwościach procesora związanych z Internetem. Producent procesorów współfinansuje także reklamy wytwórców pecetów oferujących w Polsce komputery z procesorem Pentium III. TW