Avon globalnie zmienia logo

15 kwietnia Avon ogłosił oficjalnie zmianę logo. Główną innowacją jest wprowadzenie hasła: "The company for women". Kampania wprowadzająca rozpocznie się...

15 kwietnia Avon ogłosił oficjalnie zmianę logo. Główną innowacją jest wprowadzenie hasła: "The company for women". Kampania wprowadzająca rozpocznie się od połowy roku. W polskim oddziale wygląd nowego loga jest już znany, ale szefowie firmy zastanawiają się jeszcze, kiedy będzie można je upublicznić. "Materiały zamawiamy już z nowym logiem, ale nadal nie mamy zgody na publikację' - powiedziala Iwona Gniedziejko, specjalista ds. PR w Avonie. Informacja o zmianie dotarła do Polski już bardzo dawno, ale była trzymana w ścisłej tajemnicy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.