Koniec prac nad fuzją
Instytuty AGB Polska i SMG/KRC Poland ogłosiły zakończenie prac nad fuzją danych telemetrycznych i danych pochodzących z badań TGI. Fuzji...
Instytuty AGB Polska i SMG/KRC Poland ogłosiły zakończenie prac nad fuzją danych telemetrycznych i danych pochodzących z badań TGI. Fuzji danych dokonano znajdując wśród respondentów TGI (36 tys. w ub.r) odpowiadające im osoby z panelu telemetrycznego
(3 tys. osób). Jako główne zmienne posłużyły wiek i płeć, ale dopasowanie wszystkich par respondentów sprawdzono dla kilkunastu zmiennych, takich jak wiek, dochody itp. Dla większości par zgodność tych cech w całej próbie wynosiła ponad 90 proc. Dane otrzymane w wyniku fuzji (Target Group Ratings) mogą być wykorzystane do optymalizacji kampanii reklamowych, do lepszego planowania mediów i tańszego dotarcia do wybranej grupy docelowej dokładnie wyselekcjonowanej
(np. do konsumentów konkurencyjnego produktu). Subskrybenci TGI i telemetrii AGB otrzymają TGR za darmo do testowania do końca września br.